Зураасыг богиносгох
Багш ангийнхаа ухаалаг боловч атаархуу нэг сурагчаас
ингэж асуув: “Яагаад ангийнхаа найзууддаа муухай хандаж, тэд нарын хийсэн
зүйлүүдийг сүйтгэж, хэрэлдэж байдаг юм бэ?
Сурагч “Учир нь, тэд нарыг надаас давж түрүүлэхийг нь хүсэхгүй байна. Хамгийн сайн нь би байх ёстой!” гэв. Багш ширээнээсээ босон, шохой аваад 15 см урттай нэг зураас татлаа. Сурагч руу харан энэ зураасыг яаж богиносгох вэ? гэж асуулаа. Сурагч энэ зураасыг нэг хэсэг ажиглаж хэд хэдэн хэсэгт хувааж болно гэсэн хариулт өгөв. Багш хариултыг хүлээн зөвшөөрөгүй бөгөөд хажууд нь нэгдэхээсээ илүү урт зураас зурав. Багш “одоо нэгдэх нь ямар харагдаж байна?” гэж асуув. Сурагч “богино” гэв. Толгойгоо гудайлгав. Багш “мэдлэг болон чадвараа сайжруулах өөрийн зураасыг уртасгах нь өрсөлдөгчийнхөө зураасыг хуваах гэж оролдохоос илүү дээр” гэж хэлэв.
Сурагч “Учир нь, тэд нарыг надаас давж түрүүлэхийг нь хүсэхгүй байна. Хамгийн сайн нь би байх ёстой!” гэв. Багш ширээнээсээ босон, шохой аваад 15 см урттай нэг зураас татлаа. Сурагч руу харан энэ зураасыг яаж богиносгох вэ? гэж асуулаа. Сурагч энэ зураасыг нэг хэсэг ажиглаж хэд хэдэн хэсэгт хувааж болно гэсэн хариулт өгөв. Багш хариултыг хүлээн зөвшөөрөгүй бөгөөд хажууд нь нэгдэхээсээ илүү урт зураас зурав. Багш “одоо нэгдэх нь ямар харагдаж байна?” гэж асуув. Сурагч “богино” гэв. Толгойгоо гудайлгав. Багш “мэдлэг болон чадвараа сайжруулах өөрийн зураасыг уртасгах нь өрсөлдөгчийнхөө зураасыг хуваах гэж оролдохоос илүү дээр” гэж хэлэв.
Сургамжит Өгүүллэг 5-аас
Comments